Kontaktpäeva videod

Rubriigid: Kontaktpäev. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

3 Responses to Kontaktpäeva videod

  1. MariaC. ütles:

    Thank you so much for the videaos. I will try to follow although the volume is extremely low. I can barely detect your voice. I will also take a bit to send my two mindmaps, hopefully I will not delay you or cause inconveniences.

  2. Katrin ütles:

    Väga hea ja ülevaatlik!
    Tekkis üks mõte seoses CMapTooliga. Hästi huvitav, ja minu jaoks uus, oli vaadata, kuidas Mart kasutas CMapTooli PowerPointiga esitluse tegemiseks. Mina olen kasutanud selleks CMapTooli enda sisest slaidishow tegemise võimalust, mis ma ütleksin, on veelgi lihtsam ja nö. “lollikindlam” – Tööriistad – Esitluse koostur. Selle puuduseks on aga see, et arvutis, kuhu CMapTooli pole installeeritud, seda esitlust kasutada ei saa, s.t slaidishow eksportimise võimalust pole ma avastanud.

  3. Urmas ütles:

    Tore, vaatasin neid videosid ja loodan, et nüüd proovimiseks ja katsetamiseks kindlustunnet rohkem. Jah peab tunnistama, et kõik see on minu jaoks alles täiesti uus maailm ja vajab harjumist ja omale selgeks tegemist. Kas ka omandan nii ruttu kui juba need kes asjadega kodus- ei tea ! Aga loodan.

Lisa kommentaar

